top of page

שנה וחודש הייתי בטוחה שאנחנו זוג מבחינתו מעולם לא היינו

  • לפני 3 שעות
  • זמן קריאה 2 דקות

הכרתי אותו באתר היכרויות. כבר בדייט הראשון מאוד נדלקתי עליו. הרגשתי שיש בינינו חיבור חזק, ובשבוע הראשון נפגשנו שלוש פעמים. הוא היה מתכתב איתי שעות, נותן לי תחושה שאני מאוד חשובה לו.

אבל עם הזמן משהו התחיל להשתנות. הוא התחיל לבטל פגישות, להיעלם, להגיד שהוא עסוק בעבודה ושאין לו זמן. ההודעות הלכו והתמעטו. בסוף היינו נפגשים פעם בשבוע, לפעמים גם פחות, וגם זה כמעט תמיד רק אצלו בבית.


הוא היה מתנשא עליי לפעמים. מזכיר שיש לו תואר במדעי המחשב ושאני לא סיימתי את הלימודים שלי. למרות זאת אהבתי אותו מכל הלב. הייתי קונה לו מתנות קטנות, שוקולדים, דברים שידעתי שהוא אוהב. ביום ההולדת שלו אפילו קניתי לו מתנה יקרה, כי רציתי לשמח אותו.


שנה וחודש היינו בקשר מהצד שלי לפחות זה הרגיש כמו קשר. ואז יום אחד מישהי העלתה עליו פוסט וסיפרה שהוא יוצא עם כמה נשים במקביל. כששאלתי אותו על זה הוא אמר שאלו רק סיפורים. אחר כך, באחת השיחות בינינו, הוא אמר משפט ששבר אותי. הוא אמר שמעולם לא היינו זוג.


זה ריסק אותי. מבחינתי הוא היה כל העולם שלי. רציתי שנצא, שנטייל, שנבלה יחד. אבל בדיעבד הבנתי שהוא רצה רק קשר מזדמן עם מישהי שזמינה עבורו.


זוגיות רעילה - הוא רצה שניפגש רק אצלו ולא הכיר אותי לסביבה שלו
"לאט לאט התחלתי לראות דברים שלא ראיתי קודם"

לאט לאט התחלתי לראות דברים שלא רציתי לראות קודם. הוא לא רצה להכיר לי את החברים שלו או את המשפחה. הוא אמר שהוא לא רוצה חתונה או קשר רציני. למרות שלי היו רצונות אחרים לגמרי, המשכתי להישאר.

כמה בכיתי כשהוא לא ענה להודעות. כמה זה שיגע אותי. והוא ידע את זה. לפעמים הייתי נוסעת אליו במיוחד, רק כדי לראות אותו, ואחרי זמן קצר כבר היה רומז לי ללכת. היו רגעים שבהם הרגשתי כמה הוא מזלזל בי וכמה אני קטנה בעיניו.


אפילו כשהייתי חולה ומאושפזת בבית חולים הוא לא טרח לבוא לבקר. במשך כל הזמן שהיינו בקשר הוא כמעט לא נתן לי שום דבר בחזרה. לא תשומת לב אמיתית, לא השקעה, לא יחס מכבד. בדיעבד אני מבינה שהוא ניצל את הבדידות שלי ואת המקום הפגיע שבו הייתי. בסוף הוא אפילו אמר לי שאני הייתי המפלט שלו. המשפט הזה טלטל אותי.


אתמול חסמתי אותו. כתבתי לו חג שמח והוא אפילו לא טרח לענות. הבנתי שזה מספיק. שאני לא יכולה להמשיך לתת למישהו לפגוע בי ככה.

אני מקווה שהפעם אצליח להישאר עם ההחלטה הזו.

________________________________________

פוסט זה נכתב כחלק מהפרוייקט שלנו זה הסיפור שלי שמטרתו לעזור לנפגעי ונפגעות התעללות נרקיסיסטית לספר את סיפורם ולצמצם את תחושת הבדידות והבושה סביב הנושא.

לשיתוף הסיפור שלכן ושלכם באופן אנונימי כנסו ללינק המצורף:

היות והנושא רגיש, יש להקפיד על שפה נאותה והימנעות משימוש בשמות מפורשים. נשתדל לפרסם את כל הסיפורים, אם כי יתכנו סיפורים שלא נגיע אליהם עקב ריבוי הפניות.


תגובות


בקרוב!

ספר חדש בנושא יחסים נרקיסיסטיים/פסיכופתיים

שובה לב: שימוש והזנחה בשם האהבה

dePVoJQEOO5-nn_26MPg4 (1).png

האתר מוגש כשירות לציבור, מטרתנו הינה העלאת מודעות לנושא יחסים נרקיסיסטיים/פסיכופתיים ומתן ידע מקצועי לקהל הנפגעות/ים, למטפלות/ים ולבני/ות משפחה. המידע באתר אינו מהווה תחליף לטיפול או ידע משפטי, פנייה לאנשי/נשות מקצוע הינה באחריות הפונה בלבד.

© כל הזכויות שמורות לעוגן - פסיכולוגיות למען נפגעי/ות יחסים נרקיסיסטיים/פסיכופתיים

bottom of page